Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.08.2008 00:42 - ЦВЕТЯ ЗА МАМА
Автор: stih4ehubav Категория: Изкуство   
Прочетен: 1373 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 18.08.2008 01:37


ЦВЕТЯ  ЗА   МАМА    

Кой не знае - всяка майка

ден и нощ си не щади,

за дете си тя се вайка ,

с истинска любов дари !

 

Тя от люлка  ми запява ,

сладки думи ми шепти –

като слънчице огрява

волните ми дни, нощи !

 

В болка тя ме умилява

и ми сочи пътя прав.

В труден час ме закалява

и гори над моя нрав !

 

Аз пък утре от полето

щом изляза на игра,

за да стопля й сърцето

свеж букет ще подаря !




Тагове:   мама,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: stih4ehubav
Категория: Изкуство
Прочетен: 447278
Постинги: 444
Коментари: 67
Гласове: 370