Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.03.2009 03:56 - НЕЖНА САМОТА
Автор: stih4ehubav Категория: Изкуство   
Прочетен: 1364 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 25.03.2009 01:59


НЕЖНА САМОТА


Лежиш до мен, отпусната и бяла -
аз дишам в топлата ти плът !
За мен си ти сега планета цяла -
без теб безсмислен е за мен светът !

Докосвам топлите ти, нежни длани -
притискам ги до своите гърди,
в тях и утеха и покой са сбрани -
сърцето ми със пулса потвърди !

В косите ти се рея, разпилени
унесен, сякаш в росната трева !
Кръвта кипи, гореща в мойте вени -
нощта се скри, изгрея синева !...

Докосвам нежно устните ти сочни -
като пиян, политам обладан !
Понасям се с движения неточни -
несретник клет в безбрежен океан !

И тъй посрещат ни лъчите топли,
тела обвили плътно във едно...
О самота, о миловидни вопли -
дано не сте жадуван блян, дано !



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. maiasand - Дано!
08.03.2009 04:06
Бъди щастлив!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: stih4ehubav
Категория: Изкуство
Прочетен: 454159
Постинги: 451
Коментари: 67
Гласове: 371