Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.04.2009 15:07 - ЕЛА В БЕЛОГРАДЧИК
Автор: stih4ehubav Категория: Изкуство   
Прочетен: 4466 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 11.04.2009 11:41


ЕЛА В БЕЛОГРАДЧИК



Със пушка и шинел преди години,
аз пазих те, градец любим !
Частица младост с тебе минах,
а ти остави в мен следи...

Човеко, на света роден –
на чакай час ни миг
ще бъдеш в прелести пленен,
дошъл в Белоградчик !


Ще срещнеш ти скали по път,
Природен дар безкраен-
"Монаси", "Мечката", "Лъвът"
и "Конникът" омаен !

image

И крепостта ще видиш ти
там дълго ще въздишаш !
Ще зърнеш низ от висоти –
способен да пропишеш!


Не ще убегнеш посетил
и пещера Магура !
В скали рисунки там творил,
художник във натура !

Как мляко тук с "торлаци" пил
ти няма да забравиш
Че с техни думи усвоил,
навред фурор ще правиш !


Потънал в тази висота
С градеца се прощаваш,
Че гост отново в тез места
Обет си твърдо даваш !




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. agent074 - Няколко пъти съм бил в Белоградчик. ...
04.04.2009 15:22
Няколко пъти съм бил в Белоградчик. Наистина има какво да се види.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: stih4ehubav
Категория: Изкуство
Прочетен: 452425
Постинги: 449
Коментари: 67
Гласове: 371