Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.06.2009 19:16 - НА КОШАРАТА
Автор: stih4ehubav Категория: Изкуство   
Прочетен: 1302 Коментари: 0 Гласове:
0



НА КОШАРАТА


  В годините ми предни има дни,
кога опитвах се по детски да мечтая -
подвластен бях на принципа "падни-стани",
в кошарата си дядова лових безкрая !

Със песните на хлопатари полетял,
В кошарата с козите и овцете –
Край дядо си и баба застоял
За работа ми «плачеха» ръцете!

Откосите със вилата във ранина,
обръщах и попивах с аромата !
На баба ми, в кошарата сама,
от извора доставях благодата !

И слушах на Рали запял кавала –
безценен плод на сръчните ръце,
гората сякаш в унес бе заспала
и поздрав пращаше от все сърце !

Душата ми трепереше по пладне,
храната щом отнасях полетял –
любувах стадото под сенки хладни
и кучетата на глави със кичур бял !

А вечер във кошарата огряна,
от месецът, като с ръка ловим –
заспивах упоен, с душа докрай засмяна,
че в рай съм от мечти, незаменим !


============================================
============================================ Ако Ви е харесало, можете да погледнете още мои стихове, от следните тематични кръгове:


Дом и обичай

Домашно вино

Цветница-връбница

Нестинари


Родолюбие

Родина

Българийо моя

Носталгично

Помен за илинденци

На българския войник


Лирика

Признание

Зимна приказка

Ласка



Местни забележителности

Един портрет говори

Панаирът и градът

Юнакът от Белимел



Красота и природа

Късна есен

Елена


Език и култура

Поклон

Мой език свещен

Хубавата книга




Тагове:   кошара,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: stih4ehubav
Категория: Изкуство
Прочетен: 452809
Постинги: 449
Коментари: 67
Гласове: 371