Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.07.2016 08:48 - МАНСАРДА ОТ МЕЧТИ
Автор: stih4ehubav Категория: Поезия   
Прочетен: 333 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 26.07.2016 12:08


                                               

 

 

 

МАНСАРДА ОТ МЕЧТИ

 

Една мансарда ме зове далеч –

на младост и любов припомня дните...

За „лудото” студентство иде реч,

кога сред книгите броях звездите!

Квартирата ми гледаше на юг –

приспивах и събуждах планината...

Със гълъбици пеех песни тук

и с тях щастлив, се реех в небесата!

 

А Невски ръсеше Божествен звън –

повеждаше ме в делника пореден...

Момичета прекрасни срещах вън –

с очите мамеха,  да ги погледна!

И часовете хукваха бегом –

не сещах дни, години как летяха...

Посрещаше ме вечер „моят дом” –

мечтите ми, с „уютът му” се сляха.

 

Във стихове си чувствата редих –

четях Недялко, Кънчев и Братинов...

Тъй влюбен до уши се зародих

и с диплом, в края роден си заминах.

Мансарда моя, тясна за един –

за двама се оказа ти широка...

Въведе ни -  в живота да летим

и озари ни с вярната посока!

  




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: stih4ehubav
Категория: Изкуство
Прочетен: 447203
Постинги: 444
Коментари: 67
Гласове: 370