Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.07.2016 09:21 - О Ч И
Автор: stih4ehubav Категория: Поезия   
Прочетен: 392 Коментари: 0 Гласове:
0



 О  Ч  И

 

 

Красива музика край мен звучи

и майско слънце по лицето гали -

съзра ли теб  с красивите очи,

що огън във гърдите ми разпали!

 

Със тез очи, аз будя се в зори –

те плуват през деня ми замечтани...

Виж - пламъкът запален в мен гори,

той лава е от зейнали вулкани !

 

Аз нежност от очите мили пих –

за мен напитка станаха любима !

За тях написах първия си стих,

че искреност и плам за вярност имат !

 

Какво е час, какво е миг далечен

за мен без тях, от все сърце обречен?

 

 

 

 

 

 

 



Тагове:   музика,   нежност,   огън,   напитка,   стих,   лава,   зори,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: stih4ehubav
Категория: Изкуство
Прочетен: 447304
Постинги: 444
Коментари: 67
Гласове: 370