Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.08.2016 19:11 - Ч Е Т И Р И С Т И Ш И Я ...
Автор: stih4ehubav Категория: Поезия   
Прочетен: 1548 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 31.08.2016 19:13

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 ЧЕТИРИСТИШИЯ...

 

1.     Роди ме селската тегоба,

под близкия скалист Балкан...

Теб мое село чак до гроба,

аз  сили искам  да отдам!

 

2. Със добрина ме майка надари -

с труда приятел ме баща направи...

Край тез завети, аз до  днес творих –

дано е паметник на незабрава!

 

3. Аз радостта делих със мъка,

във песните си скрито плаках ....

Да търся светлината в мрака –

бе люлката ми в селска лъка!

 

4.     Животът ни убийствено суров -

приятели дори разделя стари ...

Омраза днес жестоко ни попари,

та  чужди сме за Божи благослов!

 

5.     Дори във пътя си последен

да крача аз без теб, не мога!

Ти мой си боен зов победен –

съдбовна моя си тревога!

 

6.     С България в сърцето аз отрано

израствах, възмъжавах, остарях...

Щастливо бе и скръбно мойто рамо,

но с Хитовския дух в гърди живях!

 

 

 

 

 

 

 

 



Тагове:   мъка,   мрак,   тревога,   Лъка,   зов,   тегоба,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: stih4ehubav
Категория: Изкуство
Прочетен: 451373
Постинги: 444
Коментари: 67
Гласове: 370