Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.09.2017 09:47 - ЩРИХИ ПРЕД ХИПНОЗА
Автор: stih4ehubav Категория: Поезия   
Прочетен: 428 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 ЩРИХИ  ПРЕД  ХИПНОЗА

 

Отново суети ме тишината –

в очите ме повежда повък маг...

Далеч оставих вънка светлината,

като прикрит пред кадър папарак.

Зад мене монотонно ми натяква

от мивката неспрелият капчук...

Аз се ослушвам, като че очаквам

при все че зная – сам оставам тук.

Дочувам, паешката мрежа трепка –

навярно е уловката мечта!

Свидетел ли ще съм пред „битка” крепка,

или е ек от куха суета?

И ето го – сеансът се задава...

Приемам го спокойно, на шега...

Дали не е поредната забава,

или непредсказуема игра?

Заспивам и в очите ми угасва,

привкусът мил от слънчевия ден...

Хипнозата у мене се напасва –

аз жертвата съм,  в мрежа уловен!

 

 




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: stih4ehubav
Категория: Изкуство
Прочетен: 451312
Постинги: 444
Коментари: 67
Гласове: 370