Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.10.2017 14:41 - КЪЛБОТО НА БАБА
Автор: stih4ehubav Категория: Поезия   
Прочетен: 466 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 КЪЛБОТО НА БАБА

 

Днес баба ми сърдита,

от сутринта ме пита –

„кълбото ми го няма,

къде ли то остана”?

„Кълбото аз не зная”,

отвръщам и накрая...

Но в тоз момент Писана

подскочи запъхтяна.

Тя без да ни поглежда,

кълбо подгони с прежда!

„Ах ти Писанке  лоша –

не си лежиш във коша!

Със преждата играеш

и с баба ни мотаеш...

 

Наказваме те двама,

за таз беда голяма –

заключена в мазата,

да си платиш вината!

Крадливите мишоци,

да изловиш с подскоци”!

 

 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: stih4ehubav
Категория: Изкуство
Прочетен: 453126
Постинги: 451
Коментари: 67
Гласове: 371