Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.11.2017 18:58 - МОНОЛОГ ЗА БЪЛГАРИЯ
Автор: stih4ehubav Категория: Поезия   
Прочетен: 519 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
                                МОНОЛОГ

                                              ЗА

              БЪЛГАРИЯ

 

ТЕБ без предел Българийо обичам

кажи-речи откакто се родих...

От чудните ТИ върхове надничам

къде наяве, някога във стих!

Аз морските талази ТВОИ галя

с трептяща длан от родния ни бряг...

А окрилен от прелести превалям

от Емине маршрут, до Кома чак!

На Странджа се потапям в зеленика –

с Мурсалски чай Родопа ме дари...

От кулата на Балдуина викам

храбреца наш, що ТЕБЕ възцари!

Обичам ТЕ със Мелнишкото вино –

напролет с Казанлъшка долина...

Пред ТЕБЕ, до последната година

като виновник мним съм без вина!

На Мизия бразди красят полята –

през Тракия Марица все тече...

Че СИ ЕДНА РОДИНО на Земята

и внучето ми бъдно да рече!

 

Ще среща Шипка във мъгли зората,

от Плиска ще долита тръбен вик...

В гърди си съхранили свободата

със ТЕБ ще крачим, до последен миг!

 

Стоян МИХАЙЛОВ

 

 




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: stih4ehubav
Категория: Изкуство
Прочетен: 454106
Постинги: 451
Коментари: 67
Гласове: 371