Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.12.2017 11:10 - ХВАЛА ТИ МАЙСТОРЕ
Автор: stih4ehubav Категория: Поезия   
Прочетен: 4387 Коментари: 10 Гласове:
-14


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 На медникаря от чаршията в Самоков Добрин Николов-

крепител на 100 годишното бакърджийство  в града

 

ХВАЛА ТИ МАЙСТОРЕ

 

Не те познавах майсторе далечен,

не зърнах тези творчески ръце...

Но пътя твой е толкова човечен,

че с обич пълниш всякое сърце!

Надникнал в бащин занаят отрано –

ръката ти с чукчето се сроди...

На красота безкрай отдаден само,

що прелест от бакъра сътвори!

Ти „Цари Мали град” за приказ вая –

„чешмата със халката” претвори...

Признателното гражданство на края

твой паметник дали не ще роди?

И с мандолината в ръце засвири –

в гърдите хора с музика дари...

Тъй както славей пее по баири,

сърца на самоковци озари!

От „знайно днес место”  чукче се чува –

дюкянчето излъчва топлина...

Работиш с мед, а сякаш „коледуваш” –

с изделията пръскаш светлина!

 За стореното – с ПОЗДРАВ аз ти връщам,

а пред упорството ти ПОКЛОН свят!

Ръце целувам – святост вездесъща,

живот напомнят те на труд богат!

 

Стоян МИХАЙЛОВ

ТЪРГОВИЩЕ

25.12.2017




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Напомпано от мен.
29.12.2017 16:57
Напомпано от мен.
цитирай
2. анонимен - Весе, хайде де, чакаме те с помпа ...
29.12.2017 17:02
Весе, хайде де, чакаме те с помпа номер 9 .
Искаме пак да те напомпим.
Таквъз жена като теб нема.
цитирай
3. анонимен - Михайлов и ти си станал жертва на оня ...
29.12.2017 19:10
Михайлов и ти си станал жертва на оня луд, който нарочно помпи т.нар.поезия тук, превръщайки корицата в кенеф.
Понеже е лайно,иска да е у дома си в блога.
цитирай
4. pompadurdebil - оха още две поетеси напомпих б...
29.12.2017 21:54
оха
още две поетеси напомпих братчет
ти помпиш ли

21:52 - Аз го напомпих.
Аз го напомпих.
Коментарът чака одобрение
Постинг: ДАЛЕЧЕ НАД ЗВЕЗДИТЕ
Автор на постинга: rosiela
цитирай
5. pompadurkreten - ка щяло да не помпя братчет ето ...
29.12.2017 21:58
ка щяло да не помпя братчет
ето тая

21:56 - аз го напомпих
аз го напомпих
Коментарът чака одобрение
Постинг: ПОСЛЕДНИ МИГОВЕ НА СТАРАТА ГОДИНА,НОВАТА ДАНО ДА Е ЩАСТЛИВА!
Автор на постинга: sekirata
цитирай
6. pompadurkreten - не съм лайно
29.12.2017 22:00
blackocean написа:
Михайлов и ти си станал жертва на оня луд, който нарочно помпи т.нар.поезия тук, превръщайки корицата в кенеф.
Понеже е лайно,иска да е у дома си в блога.


обожавам поезията и затова помпя

цитирай
7. pompadurdebil - За сведение на поетесите братче...
29.12.2017 22:02
За сведение на поетесите братчедите ще почиваме до 2 януари.

Качвайте, докато сме още тук.


Обичаме ви и ви помпим!
цитирай
8. pompadurdebil - и тоя напомпих братчет
29.12.2017 22:07
напомпано от мен
Коментарът чака одобрение
Постинг: Празнична вдъхновеност
Автор на постинга: mt46

ще ме нарича лайно оня
мен
цитирай
9. анонимен - братчеди ето я най голямата
29.12.2017 22:46
22:44 - Напомпано от мен.
Напомпано от мен.
Коментарът чака одобрение
Постинг: Вдъхновение в Сърцето!
Автор на постинга: vesever

няма друга като нея
цитирай
10. pompadurkreten - Така е, братчет. Щом видят Весето, ...
29.12.2017 22:48
Така е, братчет.
Щом видят Весето, всички братчеди ококорват очи и оная работа им щръква.
Такваз жена няма другаде.
Как да не я помпим сладураната?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: stih4ehubav
Категория: Изкуство
Прочетен: 447190
Постинги: 444
Коментари: 67
Гласове: 370