Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.10.2016 16:22 - П О Н Я К О Г А
Автор: stih4ehubav Категория: Поезия   
Прочетен: 373 Коментари: 0 Гласове:
0



 П О Н Я К О Г А

 

Понякога духът ме утешава

със пътя през живота извървян...

Оценката – на хората оставям,

с похвала да ме кичат или свян.

Понякога самата съвест пита

„достойно ли годините живя?

На себе си ли цялостно разчита,

та щастие в гърдите си събра”?

Понякога  в униние оставам –

природата във тайни не разбрах...

Докрай, кълна се аз да се раздавам,

сред Божията сила и размах!

 

Понякога, понякога на воля

възторжено ме грабва радостта...

От все сърце обзет пленен  се моля,

докрай да не забравям младостта!

 

 

 



Тагове:   дух,   Воля,   съвест,   униние,   размах,   свян,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: stih4ehubav
Категория: Изкуство
Прочетен: 453009
Постинги: 450
Коментари: 67
Гласове: 371