Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.10.2023 18:34 - ПОМНИШ ЛИ
Автор: stih4ehubav Категория: Поезия   
Прочетен: 76 Коментари: 0 Гласове:
0



 ПОМНИШ ЛИ

 

Спомни си как под старите липи

пронизваше ни блясъкът в очите!

По мен разстилаше ръцете ти,

а аз пилеех ти с ръце косите...

Листата песен пееха тогас,

която вятърът за миг бе съчинил.

Обичам те, повтарях тихо аз –

ти кротко ме дареше с поглед мил!

За миг луната блесваше в очи,

като че огън бе във тях посипан...

И аз те любя, шепнеше ми ти

без да поискаш туй да те попитам!”

Звездици рой над нашите глави

преследваха си пътя неподвластен...

Нощта съгласие ни промълви,

за порива ни младолик и страстен!

До болка вплитахме така тела ,

сърцата лудо биеха и топло...

Пробягваха пред нас огледала,

като издайници на скрити вопли...

Дали ни Господ милваше благато,

дали защото беше звездопад,

с усмивка сипваше пред нас зората –

не сещахме и утринния хлад.

Изпращах те до портата, любима,

потапях се в бездънните очи...

За мен картината бе ти незрима,

безвластно времето да заличи!

Ти помниш ли? Било ли е, кажи!

Дали си споменът със нас играе?

Ела до мен, признай и не лъжи

при все, че срещу нас препуска краят!

 

Ти помниш ли, кажи, кажи, кажи !?

 

Стоян МИХАЙЛОВ

ТЪРГОВИЩЕ

 



Тагове:   картина,   очи,   нощ,   ЗОРА,   време,   звездопад,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: stih4ehubav
Категория: Изкуство
Прочетен: 455010
Постинги: 451
Коментари: 67
Гласове: 371