Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.09.2009 00:49 - На майка ми
Автор: stih4ehubav Категория: Изкуство   
Прочетен: 1852 Коментари: 1 Гласове:
1




На майка ми...


Покрусен ежедневно майко крача -
пред мен си с образа незабравим!
За Теб, за Твоите очи аз плача -
с усмивката Ти блага, двама пак вървим!

И ден след ден ме мъката терзае -
защо съдбата в миг така реши?
Дали спокойна гледаш ме - на зная
и туй душа ми скръбна не теши !

Как мъката тежаща да излея,
по тебе, Майко, с топлите ръце?
Аз искам с думи химн да ти изпея,
що жарко тлее в скръбното сърце!

По теб неспирно, аз ще да милея,
очите благи ще целувам мила -
догде в сърце ми огън още тлее,
щастлив безкрай, че Ти си ме родила!


===================================================
===================================================

Ако Ви е харесало, можете да погледнете още мои стихове, от следните тематични кръгове:


Дом и обичай

Домашно вино

Цветница-връбница

Нестинари


Родолюбие

Родина

Българийо моя

Носталгично

Помен за илинденци

На българския войник


Лирика

Признание

Зимна приказка

Ласка



Местни забележителности

Един портрет говори

Панаирът и градът

Юнакът от Белимел



Красота и природа

Късна есен

Елена


Език и култура

Поклон

Мой език свещен

Хубавата книга



Тагове:   образ,   майка,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kapricia - :о)
09.09.2009 00:55
Не знам дали съществува човек, на когото да не се хареса стих за майката. Всеки открива нещо много лично в това.
Поздравления! :о)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: stih4ehubav
Категория: Изкуство
Прочетен: 454311
Постинги: 451
Коментари: 67
Гласове: 371